slide show

Hemma mys

Heej!
Nu har jag kommit hem från träningen eller det var ett litet tag sedan men ändå. Jag ska ha det lite extra mysit med bara mamma, pappa och jag ikväll. Jag var lite på dåligt humör eller jag var sur mest på min lilla syster så att jag la hennes warp piece (som låg på golvet) och la den i duschen! Alltså jag satte på vatten och den blev ganska blöt. Men det som var lite jobbigt var att Nora vägrade att ta sina grejor så ingen har märkt det än!!!
Ja ja jag får hoppas att inte mamma eler pappa hittar henne warp piece!
Men ja och imorgon tror jag att alla vi fem skulle leka så det blir en liten bloggdag imorgon! <3
Ha en mycket mycket bra dag så skriver jag imorgon!
Puss o Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0