slide show

MacBook Pro

Heej!
Gissa vad min familj köpte i söndags... eller det ser ni nog... men i alla fall vi köpte en MacBook Pro!!!
Det är den jag skriver på nu också har jag köpt ett par joggingbrallor.
Idag hade vi slöjd! Det var jättekul och det är som att sluta skolan och sen börja igen då, för att vi hade idrott efter det men det är lite samma sak.
Jag har haft gitarr idag och det gick jättebra. Sen gick jag och mötte mormor och vi köpte mjölk till frukosten imorgon. Men mormor ska inte vara med på frukosten men hon var bara med mig i mataffären oh sen tog vi en fika. Sen hämtade vi mina syskon och gjorde läxor hemma. Och nu ska jag snart lägga mig. 
Puss o Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0